About this blog / O blogu

I've been fiddling with the idea of my own academic blog for some time. Now it's finally happened. Most of my academic and professional activities fit into the Higher-Ed - Heritage - Applied Gaming triangle (with a great deal of overlap between the three), hence the name of the blog. You can read about me and my work at michal-mochocki.pl, so I will spare you a lengthy introduction here. Let me just outline the main threads I am going to focus on:
P.S. It's my first try at Blogspot (I only used Wordpress before), so I'm still learning the ropes. If any technical screw ups happen, you'll have to forgive me.

Z koncepcją własnego bloga akademickiego nosiłem się od jakiegoś czasu - i wreszcie rzecz się stała.
Skąd tytuł bloga? Większość moich zawodowych i naukowych działań mieści się w triadzie Szkolnictwo wyższe - Dziedzictwo kulturowe - Gry stosowane. Oszczędzę sobie i czytelnikom przydługiego wstępu, gdyż informacje o mnie i o mojej pracy są dostępne na michal-mochocki.pl.
Dziś po prostu ogłoszę główne wątki, o których zamierzam pisać: P.S. To moje pierwsze podejście do Blogspota (wcześniej używałem Wordpressa), jeszcze go dobrze nie rozpracowałem. Wybaczcie ewentualne techniczne usterki.

Komentarze

Popularne posty